Gossip-Girl-Season-6

Azi, apare ultimul episod din GG (maine, la noi) si scriind acest post simt ca mai dau afara din ceea ce simt.
Am aflat de terminarea serialului acum cateva in urma si am ramas :| *Eu de ce nu stiu?*
Intr-adevar, povestea deja pare a fi trasa de par si nu mai poate continua la nesfarsif, totusi mi-ar fi placut. Ma inveseleste gandul ca acest ultim episod va dura 2 ore *Yuppy!* (Asta e partea in care sar prin casa ca o nebuna *ce sunt* )

Totusi, eu inca astept sa apara episodul si sa ni se spuna ca totul a fost o gluma si ca vor mai fi episoade :))

Totusi, ma repet: ASTA nu se poate.
80501912058960199_sCLf707N_c_largePovestea dinte Chuck & Blair trebuie sa se termine, sa poata fi impreuna, acum ca au gasit destule dovezi ca sa isi poata indeplini si Chuck partea din pactul facut de ei, iar apoi daca ar mai aparea ceva in calea lor, ar fi prea, dar prea ridicol.
Serena, ei bine, inca pare fata din liceu care schimba baietii ca pe sosete, dar ultimul episod aparut a cam lasat-o in aer, abia astept sa vad ce decizii mai ia fata asta.
Nate pare sa isi rezolve problemele si *sa nu sariti in cap, e doar parerea mea* chiar daca a comis o infractiune el s-a confruntat cu cele mai mici probleme.tumblr_memlohLOyc1rge3aco1_400_large
Cine mai ramanne? A, da, Lily si Rufus. Ei doi zici ca sunt doi tineri de liceu *nimic altceva de comentat* .
Sunt curioasa si in privinta lui Sage si bineinteles, Ivy. Oare ce planuri vor mai avea scorpiile astea doua pentru a da totul peste cap? Ma astept la ceva rau din partea lui Ivy, pentru ca Sage se pare ca incepe sa se obisnuiasca cu lucrurile din viata ei.

Cum era sa uit? Am vorbit despre toti, inafara de cel mai important “personaj”
din a carei vina multe s-au mai intamplat. Ce, nu stiti cine e? Hai ganditi un pic.
Felicitari! Ati ghicit, e vorba de nimeni alta, Gossip Girl. Abia astept sa vad cine e aceasta fata rea, desi a fost ultimul lucru care ma interesat in acest sezon, nu prea si-a mai facut simtita prezenta. Dar, hai ca recunos, pe mine cel mai mult in acest sezon m-au interesat Blair & Chuck, daca ei erau bine, ceilalti puteau face ce vor ei :))
Gossip_Girl_title_card_large_largeMda, mesajul e ca imi pare foarte rau ca se termina. Ma credeti daca va zic ca am plans doar la acest gand? Oare ce voi face cand voi vedea ultimul episod? Ei lasa, lacrimile curata ochii.

About larisaoana

O persoana complicata intr-o lume simpla sau o persoana simpla intr-o lume complicata. Asa ma caracterizez, ma regasesc in aceasta "formula" de simplu-complicat. Ma numesc Larisa-Oana, am 13 ani .. nu cred ca intereseaza pe cineva aceste chestii. Sunt o fire destul de complicata, schimbatoare si pesimista. Imi place sa ma caracterizez prin defecte - ce consider ca ma reprezinta si cre ca defectele m-au ajutat sa ajung pana aici. Imi iubesc defectele si le consider calitati, dar ele in efect, sunt defecte. Imi place sa scriu si sa citesc, de asta am cont pe site-uri specializate, nu? Nu spun mai multe despre mine, pentru ca nu imi place sa vorbesc despre mine. Cuvintele asternute pe foaie sunt refugiul meu, arta de a scrie e cea pe care o iubesc si am incredere in mine ca o stapanesc cat de cat.

2 responses »

  1. Rose spune:

    Nu ştiu ce să zic – am auzit de cărţi şi mi-am zis că vreau să le citesc înainte să văd serialul :) Acum, dacă serialul e mai bun, nu ştiu dacă merită bani/timp pentru cărţi, dar o să încerc, totuşi :d

Lasă un răspuns

